Urfa, Mardin Gezisi Önerileriniz | Trip Advisor

Dünya Kadınlar Günü müsabeti ile sevgili şirketim bizleri 4 günlük Urfa, Mardin gezisine götürüyor. Bütün organizasyon tur şirketi tarafından yapılsa da ben daha önce oraya gidenlerinizden nerde ne yenir, ne içilir, nerden gümüş alınır, nerden şal alınır bunun gibi tavsiyelerinizi benimle paylaşmanızı rica ediyorum :)

My dear company  takes us for a 4-day Urfa, Mardin trip due to International Women's Day. Although whole organization by the tour company but I want your own recommendations for where to ear, what you buy. Please share your suggestions with me :)

No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr