Turkey ?

Gerçekte Türkiye'de ne yaşıyoruz ..
What we really live in Turkey...



2 comments:

  1. Ne kadar güzel ya cidden neyiz kimiz? Ah değerini bilsek bu ülkenin .(
    Ve genel bir tavsiye; yorum alanını bu şekilde yapmayın pop-up açılır pencere yapın benim gibi. Yazılarınıza yorum yazmaya üşenir insanlar bu iyi değildir açıkcası .) değiştirin derim. Yorum ayarlarında var panele girince...

    Ayrıca kelime onayı da hayır yapın zaten yorumları siz onaylayın boşuna yorum yazan bizlere kelime onayı çilesini çektirmeyin.

    Öperim çokca!

    ReplyDelete
  2. ülkemizin değerini bilelim elaleme yar etmeyelim istedim.
    uyarılar için teşekkürler, taze bi blogger olunca insan bilemiyor ne yapmalı ne yapmamlı açılır pencere tamam da kelime onayını bulamadım :(

    mersito! mujja*

    ReplyDelete

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr