Flormar'ın En Sevdiğim Ürünleri / My Favorites of Flormar


Makyaj ve bakım ürünlerinde güvenip, rahatça kullandığım ürünlerin dışına pek çıkmayı sevmiyorum. Güvendiğim markalar arasında Flormar da uygun fiyatı ve kaliteli ürünleri ile yer alıyor. Tırnak, Dudak ve Göz ürünlerinden ise favorilerim şöyle:

In make-up and maintenance products, I prefer the products that I really trust and  I do not like to go out of them. Flormar is one of my favorite brand with reasonable price and quality products. My favorites from Nail, Lips and Eyes products are :

Nail Care serisinden Max Growth 09 sayesinde artık tırnaklarım kenarlarından kırılmadan uzuyabiliyor. Teşekkürler Flormar! Ürünü tırnağınıza ilk kat olarak sürüp ardından renklendirmek istediğiniz ojeyi uyguluyorsunuz. 

Thanks to a series of  Nail Care, my nails can growing healty with Max Growth 09  without broken from edges. Product is applying as a first layer under the colorful nail polish that you want to use. 
Dudak kalemi olarak satılan ama benim mat ruj gibi de severek kullandığım Waterproof Lipliner No: 201 ile True Color 12 rujunu mutlaka denemenizi tavsiye ederim. (Orjinal renklerde fotoğrafları bulamadığım için görseli kendim çektim. Rujun rengi biraz daha açık) 
I like  Waterproof Lipliner No: 201 (its a lipliner but I’m using it also a matte lipstick :) ) with this you should also try True Color 12 lipstick. (I could not find original coloured pictures, thats why its my shooting, lipstick is a bit lighter)


Veee Oscar flormar Ultra Black Eyeliner’a geliyor ,sana aşığım ben!... Bugüne kadar kaç tane bu eyelinerdan satın aldığımı bilmiyorum çünkü bu eyeliner ile makyajımı gören arkadaşlarıma hediye etmek zorunda kalıyorum! 
And the Oscar goes to Ultra Black Eyeliner, I’m in love with you! To this day, how many I bought of it is unknown because of gifting my friends who seen it on my eyes :)


Bu kalemle yapılmış bir makyaj örneği için buraya tık tık :)
For a ex. makeup with this eyeliner click here

Sizin favori Flormar'ınız hangisi ?
What is your favorite Flormar ?


No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr